20160824_210036Ik wordt door Meneer Jansen vaak omschreven als een makkelijk marketing doelwit. En deels heeft hij gelijk. Ik kan een stukje marketing waarderen, niet voor niets heb ik ooit commerciële ecomie gestudeerd.

Maar onlangs kwam ik me toch een stukje Marketing (deze hoofdletter is geen vergissing) tegen. Op een terras bestelde ik een kopje thee. En bij het uitzoeken van de theesmaak dacht ik nog, “wat leuk, in een enveloppe”.

Maar toen. Ik deed de enveloppe open en behalve het zakje thee zat er nog iets in… een brief. Van jawel, een theeplukster uit Sri Lanka (!!). Met een persoonlijk verhaal zelfs. Whaha, daar kan je toch alleen maar heel hard om lachen.

Tot op de dag van vandaag vraag ik me af of er iemand is die gelooft dat er ergens in Sri Lanka een theeplukster is die speciaal voor de uiteindelijke theedrinker een brief heeft geschreven.

En ja hoor, het kopje thee van Peeze was heerlijk. Maar zonder brief had het denk ik dezelfde smaak. Was het wel iets minder vermakelijk ;-).

20160824_210052